پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
برگزاری جلسه آشنایی با فرایند‌های ارزیابی شرکت‌های رشد یافته پردیس ICT پارک علم و فناوری خراسان

برگزاری جلسه آشنایی با فرایند‌های ارزیابی شرکت‌های رشد یافته پردیس ICT پارک علم و فناوری خراسان

- 1402/09/13

جلسه آشنایی با فرایندهای ارزیابی شرکت های رشد یافته پردیس ICT پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، جلسه آشنایی با فرایندهای ارزیابی شرکت های رشد یافته پردیس ICT پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

در این جلسه، فرآیند ارزیابی شرکت‌های رشد یافته در پردیس ICT پارک علم و فناوری خراسان مورد بررسی و بحث قرار گرفت. این جلسه با همکاری شرکت‌های رشد یافته عضو این پردیس پارک و در سالن جلسات ساختمان سجاد برگزار شد.

علی جاهدی در ابتدای جلسه به اهمیت ارزیابی شرکت‌ها پرداخته و نقش آن را در بهبود عملکرد شرکت‌ها توضیح داد. سپس، مهدی مظلوم‌زاده به طور کامل مدل‌ها و فرآیند ارزیابی پارک را معرفی کرد. این جلسه به عنوان یک گام عملی در راستای اجرایی شدن فرآیند ارزیابی شرکت‌ها در پردیس ICT پارک علم و فناوری خراسان می‌باشد.

دانلود پیوست خبر فهیمه حسامی فهیمه حسامی علی جاهدی علی جاهدی سید مهدی مظلوم زاده سید مهدی مظلوم زاده آرمان وحیدی آرمان وحیدی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.